חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מה אסור לפספס בעיר ריגה, לטביה

מה חובה בריגה? מה לעשות בעיר ריגה? לפניכם כל מה שאסור לפספס בעיר ריגה, לטביה!

בפוסט זה אנו מראים כמה מהדברים שאתה יכול לעשות בריגה, לטביה, ומנחים אותך במקומות הטובים ביותר לביקור ובמשאבים שאתה צריך לבקר בהם. זכרו שמדובר רק בבחירה המבוססת על ניסיוננו ונוסיף עוד כשנבקר בעיר שוב.

למידע נוסף על ריגה ולטביה באופן כללי, אנא בקרו באתר משרד התיירות הלטבי. למידע נוסף על מה לעשות במהלך הטיול שלך ב- RIGA ולטביה הרחבה, בקר באתר פורטל התיירות לטביה.

מוזיאון זה יעזור לכם ללמוד עוד על ההיסטוריה של ריגה ולטביה, במיוחד על שלושת המקצועות השונים שסבלו בעברם. יש את מוזיאון המלחמה הלטבי (Kara Muzeis), השוכן במגדל האבקות של מרכז העיר מאז 1919, ויש שניים מהמוזיאונים הפופולריים ביותר ב- RIGA. מוזיאון השוקולד זמין גם מהחלק הצפוני של העיר ומוזיאון הים הבלטי מדרום מערב. אם אתה עוזב את העיר העתיקה ויוצא מערבה, תמצא את גטו ריגסיה ואת השואה במוזיאון לטביה.

אם יש לך שירות טלפון סלולרי, תוכל גם לקבל מפה חינם של העיר העתיקה של ריגה ממרכז המידע. אם ברצונך לקבל מידע אודות הדברים שאתה יכול לראות בעיר העיר החדשה RIGA, יש גם "כרטיס תיירות ריגה" שימושי שתוכל לאסוף במרכז המידע. המוזיאון הלטבי יספר לכם עוד על ההיסטוריה של העיר, על גטו ריגסיה ועל השואה, כמו גם על עובדות מעניינות אחרות על ריגה, המכונה "ריגה".

אם סיור בעיר בריגה אינו הסגנון שלך, תוכל גם להעיף מבט בסיור העירוני הזה בהדרכה עצמית בריגה, המדגיש את "יום בריגה". ראו רבות מהפעילויות בריגסה ובסביבתה וראו בעצמכם מה יש לריגה להציע.

אם אתה רוצה ללמוד עוד על ההיסטוריה של העיר העתיקה של ריגה ב 24 השעות הראשונות שלך, אתה בהחלט צריך לטייל בחינם עם סיורי RIGA חינם. גם אם יש לך רק יום אחד של ריגסה לעצמך, עדיין תרצה לחקור את העיר העתיקה.

אם אתם מבקרים בלטביה בפעם הראשונה, אנו ממליצים לכם להפיק את המרב מכל מה שיש לבירת לטביה להציע למשך 3 ימים, כדי שיהיה לכם אפשרות לחקור את כל האטרקציות התיירותיות הגדולות. לאחר שראיתם את כולם אנו ממליצים לכם לבלות לפחות שלושה ימים בריגה, מה שמאפשר לכם לחקור את מרכז העיר.

האקדמיה הלטבית למדעים היא אחד המקומות הטובים ביותר בריגה ויש לבקר רק במזג אוויר טוב. אם אתם רוצים ליהנות מהטבע בריגסיה וסביבתה, זה הזמן המושלם לבקר בלטביה ולבלות שם קצת. יתכן שתתפתו לבלות יום נוסף בלטביה בכדי ליהנות מטיול יום לריגו, אך זה לא המקרה.

אם אתם מגיעים מכל מדינה בלטית אחרת, תוכלו להגיע לריגה ברכב או ברכבת. אם אתם נוסעים מריגו ללטביה במטוס, עליכם להיות בשדה התעופה הבינלאומי ריגסיה, לשם תגיעו בזמן לטיסתכם לבירת לטביה.

אחת האפשרויות בריגה היא לעבור דרך השער השוודי שנמצא בעיר העתיקה. בהתחשב בכמה יפה ופתיינית האסתטיקה וההיסטוריה של העיר הזו, זה המקום הבלתי מתקבל על הדעת לבקר. אם אתם בסוף השבוע בריגה, זה חייב להיות חובה – ביקור, והליכה לשם היא הפעילות האהובה עלי ביותר. המראות העיקריים של העיר, כמו בית העירייה והמוזיאון, נמצאים בסביבה הקרובה של העיר העתיקה, כך שאם תלך לשם, זו תהיה אחת התחנות הראשונות שלך בטיול שלך בלטביה.

צאו לטיול יום ליורמלה, עיר לטבית פופולרית הממוקמת ממש על מפרץ ריגה.

העיר העתיקה של ריגה ממוקמת בלב העיר עם הבניינים ההיסטוריים שלה, המסעדות, החנויות, המלונות ובתי הקפה.

בעת ביקור בריגה, הקפד לבקר במגדל של כנסיית סנט פיטר כדי להשקיף על העיר העתיקה ועל המבנים ההיסטוריים שלה. התכונן לראות נופים אלטרנטיביים מבפנים ומחוץ ולגלות את אחד האזורים הבלתי נראים בעיר על ידי הצטרפות לסיור בעיר ריגה – מוסקבה. אם יש לך הזדמנות למצוא את עצמך בשוק המרכזי של RIGA, אתה יכול ללכת במעלה הרחוב ולקבל כמה מקומות טובים לקנות, לאכול, לקנות ולקנות.

מוזיאון הכיבוש בלטביה הוא אחד המוזיאונים הטובים ביותר בריגה למחקר וחקר ההיסטוריה של לטביה במהלך הכיבוש על ידי ברית המועצות ורוסיה בתחילת המאה ה -20. אתם מוזמנים ליהנות מסיור חינם המוקדש בעיקר ל אר-נובו RIGA, המתמקד בתקופה מהמאה ה -19 ועד סוף השלטון הרוסי בלטביה.

“ה”פארק הוא mezapark. בסטנדרטים שלנו זה יותר יער מוסדר מפארק. יפהפה. ולגמרי בטווח רכיבה ממרכז העיר אליו גם.
הפארקים במרכז קטנים יותר. יפהפיים גם, אך משהו אחר.

בכל העיר יש לך עמדות להשכרת אופניים של כמה חברות. חיפוש קליל בגוגל יעזור לך.

לאורך הנהר וגם סובב עיר עתיקה יש רצועה של פארקים+טיילת. מהמם לרוץ שם. אני ממליצה גם להגיע אל מעבר לנהר, יש שם שכונות מגניבות. היינו שם בטיול חינמי. תחילת המסלול הוא בכניסה לספריה.

לחזור למשהו ספציפי?

Powered by GetYourGuide

חוויה בריגה מתחילה כאן

דילוג לתוכן