חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מלונות מומלצים בריגה

יש כ-1,138 מלונות ובתי אירוח בריגה (Riga), חלקם טובים יותר ומדורגים יותר גבוה בציוני המטיילים, ויש כאלו שפחות, לכן חשוב לבחור מלון איכותי וטוב בלוקיישן מרכזי בריגה.

ריכזנו עבורכם מלונות מומלצים מבחינת הקריטריונים של ביקורות, ציונים, לוקיישנים ומיקומים מרכזיים, איכות, אבזור ועוד..

ריגה באמת יפהפיה. הכי טוב ללון באיזור העיר העתיקה או סמוך אליה.
איזור העיר העתיקה הוא המרכזי והתיירותי יותר. כדאי ללון באחד המלונות בעיר העתיקה או בסביבתה הקרובה, איזור העיר העתיקה הכי מומלץ .יש שם ים מסעדות ופאבים ומשם ניתן להגיע רגלית לעיר עצמה.



Booking.com

לפניכם רשימת המלונות המומלצים שלנו בעיר ריגה בסדר אקראי

Neiburgs Hotel

אולי קצת יקר, אבל מיקום מושלם, חדרים גדולים ו עם מטבחון, צוות אדיב במיוחד

מלון נייבורגס (Neiburgs Hotel) בדירוג 4 כוכבים ובסגנון ארט נובו, ממוקם בלב העיר העתיקה של ריגה, ומשקיף על כיכר דום (Dome). הוא מציע דירות יוקרתיות וממוזגות עם מטבחון. כל הדירות מעוצבות עם ריהוט אלגנטי ואביזרים באיכות גבוהה.

הצוות בדלפק הקבלה זמין 24 שעות ביממה. יש חדר כושר קטן ומסעדת גורמה שמגישה מזנון ארוחת בוקר ומאכלים מהמטבחים הבלטי והאירופאי, המוכנים מתוצרת טרייה מהשוק המרכזי של ריגה. האורחים יכולים גם ליהנות ממשקה בבר הנעים.

המלון ממוקם במרחק של 15 דקות הליכה מתחנת הרכבת המרכזית של העיר. האופרה הלאומית הלטבית הפופולרית נמצאת במרחק של 5 דקות הליכה בלבד משם.

דירוגים:
דירוג 4.7 מתוך 5 בגוגל
דירוג 4.5 מתוך 5 בטריפ אדוויזור
דירוג 9.6 מתוך 10 בHOTELS.COM
דירוג 9 מתוף 10 באגודה
דירוג 9.5 מתוך 10 ב-KAYAK

Booking.com

Wellton Centrum Hotel & SPA
המלון החדש

אחד המלונות המומלצים והטובים בריגה לפי דעתנו. מלון במיקום מצוין בעיר העתיקה.."מלון ספא". איך שיוצאים מדלת המלון יש המון מסעדות וממול נמצא קניון גלרי.
חדר גדול ומרווח!
ארוחת בוקר טובה עם מבחר ושפע.
יש wifi חינם בכל המלון ואנשי צוות אדיבים מאוד, עונים לכל שאלה ובקשה. אין צורך בסים מקומי, בכל מסעדה יש אינטרנט.
גם כשאמרנו להם שאנחנו עוזבים ב-4 בבוקר הכינו לנו שקית אוכל לקחת. בהזמנה ניתן לבחור חדר עם גישה לספא… שזה ממש שווה. יש בריכה מקורה, ג'קוזי, סאונה.

דירוגים:
דירוג 4.4 מתוך 5 בגוגל
דירוג 4.5 מתוך 5 בטריפ אדוויזור
דירוג 9 מתוך 10 בHOTELS.COM
דירוג 8.9 מתוף 10 באגודה
דירוג 9.5 מתוך 10 ב-KAYAK
דירוג 8.7 מתוך 10 ב-trivago
דירוג 4.4 מתוך 5 ב-EXPEDIA

Booking.com

Wellton Riga Hotel & SPA
המלון הישן

מעולה!!! בסמוך לשדרה המרכזית של העיר העתיקה הכל במרחק רגלי ארוחת הבוקר היתה סבירה + ,” מיקום מצויין, כמה דק' ממרכז העיר, מלון איכותי עם צוות נפלא וארוחת בוקר טובה, מקום מרכזי בעיר העתיקה מעולה. חדר לא גדול אבל טוב מקלחת טובה. מלון מעולה ארוחת בוקר נהדרת. תוודאו שההזמנה שלכם כוללת את הספא..הוא ממש נחמד ושווה בחורף. הוא במרכז…5 דקות מהכל…מסעדות פאבים בתי קפה…בעקרון העיר קטנה…בסגנון פראג. מיקום מנצח חדר נוח ארוחת בוקר טובה כניסה לספא 10 יורו.

דירוגים:
דירוג 4.4 מתוך 5 בגוגל
דירוג 8.6 מתוך 10 בHOTELS.COM
דירוג 8.8 מתוך 10 ב-KAYAK
דירוג 8.7 מתוך 10 ב-trivago
דירוג 4.3 מתוך 5 ב-EXPEDIA

Booking.com

Grand Hotel Kempinski Riga

אחד המלונות הכי מומלצים בריגה! מלון גראנד הוטל קמפינסקי ריגה (Grand Hotel Kempinski Riga) שוכן בריגה (Rīga) באזור וידזמה (Vidzeme), במרחק של 100 מטרים מהאופרה הלאומית של לטביה, ומציע מרכז ספא, סאונה, מכון כושר ובריכת שחייה מקורה. תוכלו גם ליהנות מארוחה במסעדה או ממשקה בבר.

דלפק הקבלה פועל 24 שעות ביממה. תוכלו ליהנות מגישה למתקני הספא של המלון, ובהם סאונה, ביו-סאונה, חדר אדים, אזור מנוחה, בריכת שחייה מקורה וחדר כושר.

קתדרלת הכיפה (Dome Cathedral) של ריגה נמצאת במרחק של 500 מטרים מהמלון, ואילו השוק המרכזי של ריגה מרוחק 600 מטרים ממנו. שדה התעופה הקרוב ביותר הוא שדה התעופה הבינלאומי של ריגה, השוכן במרחק של 9 ק"מ משם.

דירוגים:
דירוג 4.7 מתוך 5 בגוגל
דירוג 9.8 מתוך 10 בHOTELS.COM
דירוג 9.5 מתוך 10 ב-KAYAK
דירוג 5 מתוך 5 בטריפ אדוויזור
דירוג 9 מתוך 10 ב-trivago
דירוג 4.9 מתוך 5 ב-EXPEDIA

Booking.com

Hotel Gutenbergs

המלון בניהול משפחת גוטנברגס (Hotel Gutenbergs), ששופץ בשנת 2015, ממוקם במרכז העיר העתיקה של ריגה, ליד כיכר דום (Dome) וקתדרלת דום. המלון שוכן במבנים מחוברים מהמאות ה-17 וה-19, ותוכלו לבחור בין נברשות מפוארות, תקרות גבוהות, תחריטים היסטוריים, ציורים וריהוט עתיק בחלק אחד של המלון, לבין מחיצות עץ בנות 300 שנה, רצפות משופעות ותקרות נמוכות בחלק השני.

החדרים, המעוצבים בסגנון בוטיק, מסעדת המלון, בה נמצאת טרסת קיץ מעל לגגות העיר העתיקה, מגישה ארוחות ממוצרים עונתיים ומקומיים.

דלפק הקבלה פתוח 24 שעות ביממה.מסעדות ופאבים, השוק המרכזי וחנויות, כמו גם מוזיאונים והאופרה הלאומית, נמצאים במרחק של דקות הליכה ספורות מהמלון. מקום חנייה מאובטח נמצא במרחק של 300 מטרים משם, אולם שדה התעופה הבינלאומי ריגה (Riga) נמצא במרחק של 10 ק"מ.

דירוגים:
דירוג 4.5 מתוך 5 בגוגל
דירוג 9 מתוך 10 בHOTELS.COM
דירוג 5 מתוך 5 בטריפ אדוויזור
דירוג 7.8 מתוך 10 ב-trivago

Booking.com

Radi Un Draugi

מלון ראדי (Radi Un Draugi) הוא מלון 4 כוכבים הממוקם בלב העיר העתיקה של ריגה (Riga’s Old Town), במרחק כ-5 דקות הליכה מקתדרלת הכיפה (Dome Cathedral) ההיסטורית. מיקום מעולה, צוות אחלה, ארוחת בוקר טובה ומספיקה. מיקום מרכזי, ארוחת בוקר מגוונת, בקרבת המלון המון מסעדות. מומלץ

כל החדרים מוארים ומעוצבים בצבעים חמים, והם כוללים מיזוג אוויר.

המסעדה מגישה מזנון ארוחת בוקר מדי יום עם מבחר של מנות לאומיות. יש גם חדר טרקלין אלגנטי ובר-קפה המציע מגוון רחב של קוקטיילים.

המלון ממוקם מעבר לפינה מכנסיית פטר הקדוש (St. Peter’s Church). נמל התעופה הבינלאומי של ריגה (Riga International Airport) ממוקם במרחק של 10 קילומטר בלבד מהמלון.

דירוגים:
דירוג 4.4 מתוך 5 בגוגל
דירוג 8.8 מתוך 10 בHOTELS.COM
דירוג 4.5 מתוך 5 בטריפ אדוויזור
דירוג 7.8 מתוך 10 ב-trivago
דירוג 8.2 מתוף 10 באגודה
דירוג 4.3 מתוך 5 ב-EXPEDIA

Booking.com

Avalon Hotel & Conferences

מרכזי.בעיר העתיקה.נקי.שירות טוב. המלון הזה ממוקם בעיר העתיקה, מה שמאד נוח. רצוי באמת להיות בתוך או קרוב לעיר העתיקה ולא להתרחק אל מעבר לצד השני של הדאוגבה, עם כל הפיתוי של המחיר. יש בריגה המון בתי מלון נפלאים ולא יקרים, תלוי נורא מה מחפשים – יש בוטיקים מושלמים, יש בתי מלון גדולים עם בריכה וכו.

מומלץ מאוד! מלון מודרני, מיקום מצוין מאוד מרכזי – מלון אבאלון (Avalon Hotel & Conferences) בדירוג 4 כוכבים, ממוקם בעיר העתיקה (Old Town) של ריגה (Riga), במרחק 300 מ' בלבד מבית האופרה (Opera House) ומאנדרטת החירות (Freedom Monument)

חדרי המלון כוללים עיצוב פנים אלגנטי וקלאסי, עם צבעים בהירים ורהיטי עץ. דלפק הקבלה פעיל 24 שעות ביממה, ומציע השכרת אופניים ושירות הסעה מ/אל נמל התעופה. המלון כולל גם מסעדה המגישה מנות מהמטבח האירופאי והמקומי, בר לובי, ב-Beauty Residences מוצעים עיסויים, מניקור/פדיקור וטיפולי גוף ויופי נוספים. המלון ממוקם במרכז העיר ההיסטורי של ריגה שהוכר כאתר מורשת עולמית של אונסק"ו, ונמצא במרחק דקות הליכה ספורות ממוקדי העניין החשובים ביותר בעיר, לרבות קתדרלת דום (Dome Cathedral), גילדת הראשים השחורים (Guild of the Blackheads) והספרייה הלאומית (National Library). התחנה המרכזית של ריגה (Riga Central Station) והשוק המרכזי (Central Market) נמצאים במרחק 300 מ'. נמל התעופה נגיש בקלות באמצעות מונית, או באוטובוס שעוצר במרחק צעדים ספורים מהמלון.

דירוגים:
דירוג 4.4 מתוך 5 בגוגל
דירוג 8.8 מתוך 10 בHOTELS.COM
דירוג 4.5 מתוך 5 בטריפ אדוויזור
דירוג 8.6 מתוך 10 ב-trivago
דירוג 4.3 מתוך 5 ב-EXPEDIA

Booking.com

Mercure Riga Centre

מאד מפנק ומרכזי!

מלון מרקיור ריגה סנטר (Mercure Riga Centre) שוכן בבניין ארט נובו יפהפה משנת 1901, הממוקם בלב ריגה (Rīga), במרחק של 400 מטרים מהעיר העתיקה, ובסמוך לתחנת הרכבת של ריגה. מלון מעצבים בדירוג 4 כוכבים זה, נפתח בשנת 2014, ומציע חדרי אירוח ממוזגים עם גישה חופשית למרכז כושר.

תוכלו להירגע במרכז הספא שבמקום, המציע מבחר של עיסויים בתשלום נוסף. מרכז הכושר זמין עבור האורחים מסביב לשעון.

במסעדת The Traveller תוכלו ליהנות ממגוון של ארוחות חמות וחטיפים קרים, כמו גם ממגוון רחב של משקאות הזמינים בבר. זוהי המסעדה היחידה באזור הבלטי המציעה מאכלים ומופעי טפניאקי.

המלון נמצא במרחק של 13 ק"מ מנמל התעופה הבינלאומי של ריגה. מקום האירוח נמצא במרחק הליכה מהאתרים המרכזיים של העיר, כגון אנדרטת החירות או כיכר דום (Dome).

דירוגים:
דירוג 4.4 מתוך 5 בגוגל
דירוג 8.4 מתוך 10 בHOTELS.COM
דירוג 4 מתוך 5 בטריפ אדוויזור
דירוג 8.7 מתוך 10 ב-trivago
דירוג 4.3 מתוך 5 ב-EXPEDIA

Booking.com

Grand Poet by Semarah

מלון גרנד פואט (Grand Poet by Semarah) המציע מרכז כושר ומרכז ספא ובריאות, ממוקם במרכז ריגה (Rīga), מעבר לרחוב מגבעת הבסטיון (Bastion). Grand poet hotel. אמנם חמישה כוכבים, אבל אפשר למצוא במחיר מעולה. מיקום מצויין. מלון מעולה!

תוכלו ליהנות מגישה חופשית למרכז הכושר ולאזור הספא פעם ביום. מרכז הבריאות כולל בריכה, סאונה, אמבט עיסוי וחמאם ועיסויים שונים מוצעים תמורת תשלום נוסף.

המלון מציע מסעדה, בית קפה ובר.

העיר העתיקה של ריגה ממוקמת במרחק של שתי דקות הליכה ושדה התעופה הבינלאומי הקרוב ביותר, ריגה, במרחק של 9 ק"מ משם.

דירוגים:
דירוג 4.8 מתוך 5 בגוגל
דירוג 9.8 מתוך 10 בHOTELS.COM
דירוג 5 מתוך 5 בטריפ אדוויזור
דירוג 9.5 מתוך 10 ב-trivago
דירוג 4.9 מתוך 5 ב-EXPEDIA
דירוג 9.5 מתוך 10 ב-KAYAK

Booking.com

Rixwell Gertrude Hotel

מלון נחמד מאוד, מיקום מרכזי.
מצד ימין יש קניון גלרי מהמם לשופינג , מומלצים החנויות המקומיות בקומה למעלה. ממשיכים לכל המרכז, פארקים מהממים ומושלגים, מסעדות ומלא חנויות לקניות. רח' ליד המלון יש את בית הכנסת של היהודים בריגה.
מצד שמאל , יוצאים לכביש יש את הגשר , השוק הגדול, גטו ריגה מאחורי השוק.
המלון ממוקם בתוך פאבים לבילוי, בתי קפה עם הוופל בלגי בועות שהמליצו בקבוצה וקפה טעים בקפאין , פיצה האט, kfc.
מזג האויר קר והכל מכוסה בשלג. אם מתלבשים טוב אפשר לטייל יום שלם ברגל.

מלון מאוד נחמד, צוות ידידותי ביותר, ארוחת בוקר טובה! מיקום נוח (10 דק' בהליכה רגועה מהעיר העתיקה, תחנה רכבת, השוק)
היינו בו 4 לילות
5 דק' מהמלון, ברחוב Avotu, פאב שכונתי חמוד..אהבנו את המיקום בגלל האיזור השקט. מלון נעים, נקי מאוד, מרחק הליכה קצרה מהעיר העתיקה.

דירוגים:
דירוג 4.3 מתוך 5 בגוגל
דירוג 8.2 מתוך 10 בHOTELS.COM
דירוג 4 מתוך 5 בטריפ אדוויזור
דירוג 4.4 מתוך 5 ב-EXPEDIA
דירוג 8.6 מתוך 10 ב-KAYAK
דירוג 8.4 מתוך 10 באגודה

Booking.com

Greystone Suites & Apartments

מלון דירות ברחוב המרכזי של העיר העתיקה עם ארוחת בוקר בבית קפה מתחת לדירות.
הדירות היו מאבוזרות ברמה גבוהה. הנופים מהדירות בקומה העליונה אל העיר העתיקה מקסימים למדי.
אינטרנט טוב וטלוויזיה חכמה.

דירוגים:
דירוג 8 מתוך 10 בHOTELS.COM
דירוג 4.5 מתוך 5 בטריפ אדוויזור
דירוג 4.1 מתוך 5 ב-EXPEDIA

Booking.com

Rija Domus Hotel

מלון ריקסוול דומוס (Rixwell Domus Hotel) ממוקם ישירות בעיר העתיקה של ריגה, במרחק של 100 מ' בלבד מקתדרלת דום (Doml) בריגה, כל החדרים מתאפיינים בעיצוב של חדר מלון קלאסי, וכוללים חדר רחצה פרטי עם מקלחת, חלקם כוללים קורות עץ ואלמנטים דומים המעניקים להם אווירה ייחודית.

טירת ריגה מרוחקת 400 מ', "שלושת האחים", המבנים העתיקים ביותר באזור, נמצאים במרחק של 300 מ' בלבד, ותוכלו גם למצוא שפע של מסעדות, חנויות ופאבים בסמוך.

דירוגים:
דירוג 4.1 מתוך 5 בגוגל
דירוג 7.6 מתוך 10 בHOTELS.COM
דירוג 4 מתוך 5 בטריפ אדוויזור
דירוג 4.1 מתוך 5 ב-EXPEDIA
דירוג 7.7 מתוך 10 ב-trivago
דירוג 7.9 מתוך 10 באגודה

Booking.com

Rixwell Old Riga Palace Hotel

מלון ריקסוול אולד ריגה פאלאס (Rixwell Old Riga Palace Hotel) שוכן ברחוב שקט בעיר העתיקה של ריגה (Riga), במרחק הליכה מכל האטרקציות המרכזיות, ומציע מרכז ספא ובריאות מאובזר עם אמבט עיסוי וסאונה וכן מגוון עיסויים, מניקור ופדיקור תמורת תשלום נוסף.

בר הלובי הנעים וההדור מציע טרסת קיץ, ואילו המסעדה מגישה מטבח אירופאי ולטבי עם מבחר מאכלים צמחוניים. מקום האירוח מציע מזנון ארוחת בוקר מלא עם מגוון רחב של מנות חמות וקרות לצד יין נתזים. דלפק הקבלה פועל 24 שעות ביממה.

התחנה המרכזית של ריגה, אנדרטת ​​החופש (Monument of Freedom) ושעוני לאימה (Laima Clocks) נמצאים בטווח של 10 דקות הליכה מהמלון. השוק המרכזי של ריגה, אתר מורשת עולמית של אונסק"ו, הוא במרחק 200 מ' משם.

דירוגים:
דירוג 3.8 מתוך 5 בגוגל
דירוג 8 מתוך 10 בHOTELS.COM
דירוג 4 מתוך 5 בטריפ אדוויזור
דירוג 4 מתוך 5 ב-EXPEDIA
דירוג 8.1 מתוך 10 ב-trivago
דירוג 8.4 מתוך 10 באגודה

Booking.com

Pullman Riga Old Town

מלון פולמן ריגה אולד טאון (Pullman Riga Old Town) שוכן באורוות סוסים לשעבר מתקופת המאה ה-18 של הברון מינכהאוזן במרכז האזור ההיסטורי של ריגה ומעוצב עם מוטיב של גידול סוסים המעטר את כל האזורים.

תוכלו לבחור מתוך מגוון רחב של אפשרויות לסעודה באתר: ארוחות צהריים וערב בסגנון א-לה-קארט במסעדת EQUUS, מנות טאפאס וצלחות משותפות במסעדת Tapastry וטקסי תה ב-Tea Deli. מסעדת Vinoteca by Pullman מציעה מבחר יינות בינלאומיים. עמדת בישול חיה ומוצרים עונתיים טריים מוגשים לארוחת הבוקר, ובמהלך סופי שבוע תוכלו ליהנות מבידור של דיג'יי באזור Pullman Junction. טרסה המשקיפה לעיר העתיקה עומדת לרשותכם מדי יום בקומה החמישית של המלון.

תוכלו ליהנות מעיסויים וטיפולי יופי ב-Pullman Fit&Spa Lounge. בנוסף, תוכלו לספוג את הנוף הציורי של פארק בסטאי (Bastej Park) בעודכם נרגעים או מתאמנים במסלול השחיה, בחדר הכושר הפתוח במשך 24 שעות ביממה או בסאונה. הגישה לאזור זה היא ללא תשלום לכל אורחי המלון. לנוחיותכם, חדרי הלבשה פרטיים זמינים אף הם.

כיכר ריגה דום (Riga Dome) נמצאת במרחק 300 מטרים מהמלון, בעוד שמרכז הקונגרסים של ריגה (Riga Congress Centre) נמצא במרחק של 400 מטרים. הפרלמנט של לטביה (Parliament of Latvia), בנק לטביה (Bank of Latvia) והתיאטרון הלאומי נמצאים במרחק של שלוש דקות הליכה. המלון נמצא במרחק של 8 ק"מ מנמל התעופה הבינלאומי של ריגה (Riga International Airport) וממוקם מעבר לרחוב מרובע הארט נובו.

דירוגים:
דירוג 4.6 מתוך 5 בגוגל
דירוג 8.8 מתוך 10 בHOTELS.COM
דירוג 4.5 מתוך 5 בטריפ אדוויזור
דירוג 4.4 מתוך 5 ב-EXPEDIA
דירוג 8.4 מתוך 10 באגודה

Booking.com

Wellton riverside

מיקום מעולה, 10 דקות הליכה ממרכז העיר. מונייות דרך אפליקציה bolton מהמלון למרכז העיר ועיר העתיקה בין 1.5 -2.5 יורו.

מלון חדיש מול הנהר במרחק דקותיים מהכניסה לעיר העתיקה היפיפיה.
המיקום של המלון מצוין, נמצא על גדות הנהר במרחק כמה דקות הליכה מתחנת הרכבת והאוטובוסים המרכזית והשוק, ונמצאת בתוך גבולות העיר העתיקה.
המלון מרגיש מאוד חדש והחדרים מעוצבים בצורה יפה ונעימה מאוד, ובהתאמה גם המתקנים של המלון והחדר היו ברמה גבוהה. ארוחת הבוקר הייתה טובה ומגוונת
מלון מודרני וחדיש הממוקם במקום מרכזי שקרוב לכל אתריי התיירות בעיר. ניתן להזמין חדר עם הנוף לנהר היה מקסים ובטוב טעם. החדר גדול, מרווח, ומאובזר.
מיטה נוחה מאד. הבריכה של המלון יפיפייה, מקורה ומחוממת ויש בה מספר סאונות. ארוחת הבוקר עשירה מאד ומגוונת הכוללת עמדה שבה מכינים ביצים על פי דרישה אישית.
צוות הקבלה אדיב מאד ומסייע בכל דבר ועניין.

Booking.com

Metropole Hotel by Semarah

מלון מטרופול ביי סמארה (Metropole Hotel by Semarah) שוכן בבניין היסטורי מהמאה ה-19 בעיר העתיקה של ריגה (Riga), ומציע חדרי אירוח אלגנטיים בסגנון קלאסי עם גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי.

צוות המלון זמין 24 שעות ביממה ויכול לארגן השכרת רכב או הסעה מ/אל נמל התעופה. מסעדת המלון, De Commerce Gastro Pub, מגישה מנות מסורתיות המבושלות בשיטה חדשנית, ותוכלו ליהנות גם מבר באתר. חדר הכושר ממוקם במרחק של 5 דקות הליכה ממקום האירוח.

המלון שוכן במרחק של 350 מ' מתחנת הרכבת המרכזית של ריגה (Riga’s Central Railway Station), במרחק 500 מ' מבית הראשים השחורים (house of the Blackheads) ובמרחק של 550 מ' מאנדרטת החירות (Freedom Monument). האופרה הלאומית הלטבית (Latvian National Opera) נמצאת במרחק שלוש דקות הליכה.

דירוגים:
דירוג 4.2 מתוך 5 בגוגל
דירוג 8.6 מתוך 10 בHOTELS.COM
דירוג 4.5 מתוך 5 בטריפ אדוויזור
דירוג 4.4 מתוך 5 ב-EXPEDIA
דירוג 8.6 מתוך 10 ב-KAYAK

לחזור למשהו ספציפי?

Powered by GetYourGuide

חוויה בריגה מתחילה כאן

דילוג לתוכן