חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סיור אופניים בריגה

לחקור את ריגה בסיור אופניים מהנה ואינפורמטיבי. צאו מהעיר העתיקה ותראו איך באמת ניראת ריגה. סיפורי עבר והווה של ריגה המסופרים על ידי המדריכים הידידותיים והמקומיים.

לחצו כאן לרכישת מקום להצטרפות לסיור אופניים בריגה!

צאו לסיור אופניים בריגה, בסיור זה אנו רוצים להראות לכם את ריגה מעבר לעיר העתיקה, את חלקי העיר שאולי לעולם לא תמצאו לבד אם לא היו לכם אופניים או מדריכים מקומיים.

המדריך יפגוש אתכם בנקודה נוחה, נאסוף כמה אופניים ונצא לתור את העיר.

זוהי דרך נהדרת לראות את ריגה, להתאמן, לעזור לסביבה (כי אתם בלי רכב) וללמוד יותר על איך העיר נראית כיום ואיך היא הצליחה כך. הצטרפו לסיור האופניים שלנו בריגה וראו את ריגה האמיתית.

לחצו כאן לרכישת מקום להצטרפות לסיור אופניים בריגה!

סיור בעיר ריגה באופניים מושלם לגילוי מקומות התיירות היפים והפופולריים ביותר בריגה. תהנה להיות פעיל ובחוץ כשאתה מגלה מקומות כמו העיר העתיקה, מחוזות קיפסלה וקלנצ'ימה ופארק הניצחון. התפעל מהארכיטקטורה של האופרה הלאומית והספרייה.

לאחר שפגשת את המדריך שלך ומצאת את האופניים המושלמים עבורך, קפצו על אופניים והתחילו בעיר העתיקה. לאחר מכן, לכו ישר אל אנדרטת החירות והאופרה הלאומית של לטביה עם הגן והתעלה היפה שלה.

המשיכו לקתדרלת ריגה, המוזיאון והאקדמיה לאמנות, ורובע יוגנד סטייל. הכירו את המרכז השקט של העיר, הכולל הרבה עיצובים אדריכליים ציוריים, גלריות לאמנות ומסעדות נעימות.

עברו דרך ארכיטקטורת העץ המשופצת של רובע קיפסלה וקלנצ'ימה, הצמחייה השופעת של פארק ויקטורי והספרייה הלאומית של לטביה. במהלך הטיול תינתן אפשרות לבקר בשוק ובמוזיאון.

סיור זה מבוסס על הניגוד בין סגנונות אדריכליים ורמת חיים שונים: יוגנד-סטייל אלגנטי לעומת בתי העץ המקסימים של ריגה.

לחזור למשהו ספציפי?

Powered by GetYourGuide

חוויה בריגה מתחילה כאן

דילוג לתוכן