חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ריגה לטביה – אטרקציות מומלצות

מגיעים לריגה כדי ליהנות וגם כדי לצלם? להלן אטרקציות מומלצות בעיר ריגה, אחת הערים היפות באירופה!

לפני שנתעמק בחדרי הצילום, ברצוני לשתף כמה עובדות קצרות שיעזרו לכם לתכנן את הטיול שלכם לריגה, לטביה. אנו נסתכל על כמה מהמקומות הטובים ביותר ב- RIGA והמשאבים להם תזדקקו לפני הביקור.

סיגולדה – עמק נהר גאוג'ה הוא אחד המקומות הטובים ביותר בלטביה לחקור, וזה פחות משעה מריגה. זהו מקום טוב לראות את עצמך ואין לפספס אותו בעת ביקור בעיר. זה כל כך יפה שאפשר אפילו לעשות טיול של חצי יום שם מ- RIGA ועדיין ליהנות מהשקט והמדבר לאורך מפרץ ריגסה. תוכלו גם לערוך טיולי יום ליורמלה, עיר פופולרית אחרת בלטביה, הממוקמת ישירות על המפרץ, ישירות על מפרץ גדנסק ובאמצע העיר, רק כמה קילומטרים משם.

בפוסט זה הדגשנו כמה מהפעילויות בריגה ולטביה, אך אנא זכור כי זוהי רק מבחר המבוסס על ניסיוננו ונוסיף עוד כאשר נבקר בעיר שוב. אנא ספר לנו אם שמת לב למקומות יוצאי דופן או שביקרת בלטביה ובכמה דברים בסביבת RIGA.

הנה כמה מהמקומות הכי יפים שמצאנו בריגה, כמה תמונות שצילמנו וכמה מקומות שאנחנו ממליצים לאכול ולבקר בהם. יש לנו גם כמה טיפים כיצד להסתובב ולהתחיל מחדש עם המקומיים שיעזרו לך לתכנן את הטיול המושלם. אנו מקווים לתת לך כמה רעיונות לפעילויות ב- RIGA ובסביבתה, כך שתוכל להפיק את המרב מהביקור שלך ולבלות סוף שבוע עתיר פעולה בריגה. המשך לקרוא כאשר אנו מגלים את מקומות הלינה הטובים ביותר עבור ריגסיה ולטביה, ואנו מציעים כמה זמנים טובים לבקר והיכן לאכול ולהישאר.

אנו נספק לכם סקירה מהירה על כמה מהמראות והאטרקציות הנהדרים שסיקרנו עבורכם בטיולנו בריגה.

לאחר שצילמנו את שלושת האחים, נוכל ללכת לבית ולבקר במוזיאון האדריכלות הלטבי, שהוא אחד המוזיאונים הטובים ביותר שלנו בריגה. המוזיאון הזה הוא דבר שאנחנו רואים כחובה לראות – לכולנו בריגה, וביקרנו בו לראשונה ביום הראשון שלנו בבירה. המוזיאון, שנקרא ריגה, הוא היחיד בלטביה עם שמו שלו.

זו אולי אחת הפעילויות הכי יוצאות דופן בריגה, והמוזיאון מציע סקירה נהדרת של ההיסטוריה והמורשת התרבותית של לטביה. ביציאה מהעיר העתיקה ובדרך מערבה תמצאו את "גטו ריגה", מוזיאון השואה בלטביה. הגענו גם למוזיאון השוקולד שבצפון העיר, אך אלה שני המוזיאונים הפופולאריים ביותר בריגה. הכנסייה

קרובה מאוד לעיר העתיקה, והנסיעה אליה היא הבילוי החביב עלי ביותר בריגה. לחקור את רובע האר-נובו הוא אחד הדברים הטובים ביותר שעשינו בריגה. הוא ממוקם ממש ליד קתדרלת סנט פול וקרוב לכנסיית סנט פיטר. יש כל כך הרבה דברים לעשות בעיר בחינם, גם אם זה זול, אז אל תשכח להיות רציני לגבי ערך תמורת כסף.

אם סיור בעיר בריגה אינו הסגנון שלך, עיין בסיור בעיר המודרך העצמי ב- RIGA, המדגיש יום בריגה. מסלול זה ייקח אתכם לכמה מהמקומות המעניינים בעיר, שיעזרו לכם להבין את עברה ולקבל תחושה לחיים בלטביה.

הסיור כולל ביקור במרכז העיר ההיסטורי של ריגה, בבית העירייה ובכמה מהמקומות המעניינים ביותר ב- RIGA. טיול בריגה משולב לעיתים קרובות עם יום טיול ביעד התיירותי הפופולרי ביותר של לטביה, קובנה, עיר על הים הבלטי.

כמו טאלין וילנה, גם בריגה יש אטרקציות תיירותיות רבות, המוקד העיקרי של תיירים רבים הוא ביקור בעיר.

אם יש לך שירות טלפון סלולרי, תוכל לקבל מפה חינם של העיר העתיקה של ריגה ממרכז המידע במרכז העיר. אם ברצונכם לברר פרטים נוספים על המראות בעיר העתיקה של ריגה, עליכם בהחלט לקחת "כרטיס תיירות ריגה" שימושי ממרכז המידע.

למידע נוסף על ריגה ולטביה באופן כללי, אנא בקרו באתר משרד התיירות הלטבי. אם אתה רוצה להכיר את RIGA טוב יותר, אנו ממליצים על הסיור הפרטי של ריגה ומדריך מקומי. למידע נוסף על מה לעשות במהלך הטיול שלך בריגה ובשאר חלקי לטביה, בקר באתר האינטרנט שלנו בפורטל התיירות הלטבי.

השוק המרכזי של ריגה מוצג גם כמומלץ, לטעום אוכל ולאכול אותו בשוק הוא רק אחת הפעילויות המהנות בריגה ולטביה. זה נחשב לאחד השווקים הגדולים באירופה.

לחזור למשהו ספציפי?

Powered by GetYourGuide

חוויה בריגה מתחילה כאן

דילוג לתוכן