חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המלצות 7 ימים בליטא ולטביה (ריגה)

סיכום 7 ימים בליטא ולטביה:
טסנו ביום שישי עם חברת ריינאר לליטא לעיר קובנה (kaunas) שם עשינו 2 לילות,נחתנו בשעה 15:30 הגענו למלון ויצאנו להסתובב לרוע המזל גילינו עיר משעממת, אפורה, עייפה ומבוגרת מאוד,בקיצור עיר לא מתויירת ולא מזמינה בכלל, העיר העתיקה ריקה מאנשים, מסעדות ועסקים שנסגרים מוקדם, וחשוב להוסיף שחצי מהעיר בשיפוצים.
ישנו קניון גדול שנקרה אקרופוליס גם הוא ריק ומשעמם.
ביום שבת בבוקר נסענו לוילנה נסיעה של שעה וקצת ועלות של 8/9 יורו לזוג הלוך וחזור.
שם היה ממש כיף עם אווירה טובה, מלא תיירים, מזג אוויר מצויין, חנויות מסעדות, שווקים בקיצור שווה, כמובן שזוהי עיר זולה יחסית למערב אירופה (אך יקרה מ פולין/רומניה/סלובקיה..)
מוילנה נסענו לטראקי באוטובוס ישיר, נסיעה של 40 דקות בעלות של יורו שמונים לאדם, גם שם היה יפה, דוכני מזכרות, מסעדות והמון תיירים, מאוד כדאי לשלב בינהן.
ביום ראשון נסענו באוטובוס ישיר לבירת לטביה (ריגה) באוטובוס שהוזמן ושולם מראש באינטרנט בעלות של 35 יורו לאדם הלוך חזור (אוטובוס שמכיל שירותים, מטבח, וויי פיי וטלוויזיה אישית לכל נוסע, ריגה עיר יפה מאוד וגדולה יותר מוילנה, גם כאן יש מה לעשות לראות ולהתרשם.
ביום שלישי נסענו לסיגולדה, שם אמורים לראות טירות וטבע (אם לקרוא לשני פארקים טבע אז מי אני… ) נסיעה שהתבררה כבזבוז זמן, שוב מקום שומם ללא אנשים, כמעט הכל היה סגור (לפחות מזג האוויר היה טוב) חזרנו לריגה והמשכנו להסתובב בעיר העתיקה,
יש סקייליין בר במלון רדיסון בקומה 26 מומלץ מאוד חוויתי (לא ככ זול) , ביקרנו בגן חיות (עלות כניסה לסטודנט 5 יורו) שטנו בתעלות (סיור של שעה עולה 15 יורו לאדם)
עד ליום חמישי שהיינו בריגה, ריגה העתיקה מדהימה וגם השוק ענק ומרתק.

בסיגולדה עצמה באמת אין מה לעשות, וגם הטירה ההרוסה בה לא באמת מרשימה (חוץ מהתצפית מסביב).
אבל אם עושים את המסלול לטירת טוראידה, מקבלים רושם אחר לגמרי.
מדובר בשמורה יפהפיה, עם נופים עוצרי נשימה. הליכה בתוך יער עם ביצות, מערות והרבה (מאוד) מדרגות.
להגיע רק לסיגולדה מבלי להגיע לטירת טוראידה זה פספוס ענק.

בתחנת הרכבת של סיגולדה יש מרכז מידע. משם לוקחים מפה, וממשיכים ברגל (כמה מאות מ') עד טירת סיגולדה. זו טירה די הרוסה, אבל שווה להיכנס בשביל לצפות על הנוף. כמו כן, כדאי לקבל הכוונה ממשרד הכרטיסים איך להגיע

בחמישי שוב חזרנו לליטא כי הטיסה חזור מכאן, לדעתי לקחנו יותר מדי ימים אפשר לעשות את כל הטיול הזה ב 5 ימים ממצאים לגמרי, וכמובן להוסיף את טאלין בירת אסטוניה. (אני ואישתי לא באנו לטיול במוזאונים או טיול שואה אז לא להגיב יש מוזיאון כך וכך או אתרי שואה כך וכך)

לחזור למשהו ספציפי?

Powered by GetYourGuide

חוויה בריגה מתחילה כאן

דילוג לתוכן