חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיפים חשובים למי שמגיע לריגה

ממולץ מאוד ללון בעיר העתיקה. שם כל המסעדות,הסיורים והחנויות. העיר העתיקה גובלת עם פארק מקסים. עיר מקסימה ומסבירת פנים לתיירים. אכן איזור העיר העתיקה הוא המרכזי והתיירותי יותר. כדאי ללון באחד המלונות בעיר העתיקה או בסביבתה הקרובה.

לגבי מזג האוויר במהלך היום- מזג האוויר משתנה- תלוי אם יש שמש או אין. חייב לקחת בגדים ארוכים לערב גם בחודשי הקיץ

אחלה בר קריוקי funny fox

מקום סגור מומלץ עם הופעות כל ערב זה בר המערה. מועדון מוזיקה Ala folkclub
לפעמים ברחוב Tirgoņu יש תזמורת כלי נשיפה שלמה מבלגיה. בדרך כלל להקות מקומיות. אבל לא מוזיקה אתנית.
יש בעיר העתיקה מסעדה קוריאנית אם אתם אוהבים אוכל קוריאני זה טעים מאוד
אני ממליץ לך על מסעדה folkklubs ala pagrabs מקום מיוחד ויפה וגם יש לו דירוג די גבוה בטריפאדוייזור.
טיולים בעיר אין הרבה חוץ מעיר העתיקה אפשר להיסתובב בשכונה של ארט נובו יש שם בניניים יפים בסגנון הבנייה הזה. חוץ מעיר העתיקה של ריגה אפשר לנסוע ברכבת ולטייל יום שלם עיירה יפה עם ארמונות וטבע יפה בשם sigulda.וליד סיגולדה יש כפר בשם turaida עם ארמון נחמד מימי הביניים.הנסיעה בערך 1.15 שעות מריגה.
טסנו עם wizz לריגה – טיסה ישירה.
במלון Dome hotel & spa בעיר העתיקה, מעבר לכך שהמלון מעולה, בערב האחרון אכלנו במסעדה שלהם, זו היתה by far, אחת הארוחות הכי טעימות שאכלתי, מעל ומעבר לכל הציפיות, המחיר לא זול, אבל התמורה מעל ומעבר.
אל תפספסו את השוק המקורה הענק שלהם.
הם מאד אדיבים, דוברי אנגלית, מוניות זולות, אל תזמינו הסעה, מיותר לגמרי, יש מחוץ לשדה מוניות לא יקרות, תוודאו מחיר לפני תחילת נסיעה, אבל בכל מקרה מפעילים מונה, ותמיד דייקו.
משתמשים שם באירו למרות שיש להם גם מטבע מקומי. במרכז העיר העתיקה קניון מקסים(לא זול😔) ומחוץ לעיר יש מתחם קניונים ענק שנקרא Spice שיש בו הכל, ובקומה העליונה מסעדת מזנון עם אוכל טעים וזול.
בתוך ריגה, הרבה פאבים ומסעדות שפתוחות עד אור הבוקר.
שכרנו רכב דרך כאן – יצא לנו משהו כמו 150 ש"ח ליום.
לא היה לנו מסלול מיוחד, פשוט לקחנו את הרכב ויצאנו מריגה. כל המקומות שציינתי משהו כמו שעה וחצי נסיעה מריגה. באמאטסיימס אין בכלל תיירים ובקושי יש אנשים, וגם המקומיים הבודדים שנמצאים שם לא אוהבים כלכך פרצופים זרים. זה הכפר בתמונה. שומם. היינו היחידות שם.

לחזור למשהו ספציפי?

Powered by GetYourGuide

חוויה בריגה מתחילה כאן

דילוג לתוכן