חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סיור הליכה מודרך בריגה (4 שעות)

Powered by GetYourGuide
Powered by GetYourGuide

מחפשים סיורים מומלצים בריגה? רוצים טיול מאורגן עם מדריך מקומי? יש לכם אפשרות לצאת לסיור הליכה מודרך במשך 4 שעות ולראות את כל מה שצריך בריגה!

חקור שלוש מהמחוזות היפים והחשובים ביותר של ריגה בסיור משולב בטעימות אוכל וטיול רגלי תרבותי. שמע סיפורים מההיסטוריה של העיר, וראה את האוסף הגדול ביותר בעולם של ארכיטקטורת ארט נובו.

לחצו כאן להבטחת מקומכם בסיור מודרך במשך 4 שעות בריגה!

התחל את הסיור שלך בריגה העתיקה המקסימה, שם הבניינים היפים, בני מאות שנים, כאן מדברים בהרחבה על התרבות הלטבית – אחת התרבויות החיות הוותיקות בעולם. נגיע אל בניין מהמאה ה-15, הבניין אולי הכי מפורסם בריגה העתיקה (הידועה גם בשם "Vecriga") כולל שחזור של חומת העיר מימי הביניים, קתדרלת ריגה, ובית האחוזה.

לאחר מכן נעבור אל מחוז ארט-נובו המופלא, שם מדריך מקומי יסביר יותר על משמעותם של סמלים נסתרים מאחורי החזיתות היפות. צפו ביצירות מופת של ארכיטקטורת ארט נובו בבנקים, במשרדים ובבתי דירות כמעט בכל פינת רחוב.

נסיים בסיור טעימות אוכל בכמה דוכני אוכל מקומי טיפוסי בשוק המרכזי בריגה – השוק הבזאר הגדול באירופה.

נקודת מפגש:

Vecpilsētas iela 12, Riga, LV-1050. נקודת המפגש נמצאת בחוץ בפינת הרחובות Vecpilsetas ו Kaleju. אנא חפש את המדריך עם התג הכחול.

חשוב לדעת: אסור לעשן במהלך הסיור.
דע לפני שאתה הולך
• שימו לב כי סיור זה כולל כ- 8 קילומטרים של הליכה, כולל רחובות אבנים מרוצפות. אם אתם סובלים מקשיי הליכה או באים עם עגלה, אנא הודיעו למפעיל הסיורים המקומי לפני סיורכם.
• בדרך כלל יש הפסקה באמצע הסיור לכיבוד
• אנא הגיע 5 דקות לפני תחילת הסיור, אחרת תאבד את מקומך. אם תיצור קשר עם מפעיל הסיור ייתכן שתציע לך מקום בסיור הזמין הבא, או אם זה לא אפשרי, תחויב בהתאם למדיניות "בלי החזר"
• קבוצות של 6 ומעלה צריכות להזמין סיור פרטי
• במקרים נדירים, זמן ההתחלה של הסיור עשוי להשתנות מעט. אם כן, ייצרו איתך קשר לאישור השינויים

לחצו כאן להבטחת מקומכם בסיור מודרך במשך 4 שעות בריגה!

שעת התחלת הסיור – 10 בבוקר

Powered by GetYourGuide
Powered by GetYourGuide

לחזור למשהו ספציפי?

Powered by GetYourGuide

חוויה בריגה מתחילה כאן

דילוג לתוכן