חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ריגה ביום אחד

לילה אחד בריגה? מחפשים מה לעשות ולראות בריגה ביום אחד? כל הפרטים על טיול יומי קצר בעיר ריגה, בירת לטביה!

אם אתם מתכננים טיול לריגה בירת לטביה, בזמן הקרוב ואתם מוגבלים בזמן, תוכלו לטייל בריגה ביום אחד. ביום אחד תוכלו לבקר בכל המקומות הקסומים והיפים בעיר, לשוטט ברחובות מימי הביניים, ללגום קפה טעים בבית קפה ולהביט אל הנוף הנשקף וכן להתפעל מכיפות האבן בכיכרות ריגה הקסומה.

עושים את ריגה ביום אחד – כל המקומות שאתם חייבים לבקר

אם הטיול שלכם מוגבל ליום אחד ואתם רוצים להספיק לבקר בכמה שיותר מקומות, אתם חייבים לבקר במקומות הבאים ולספוג את האווירה של ריגה בין שזה ברחובות, במבנים העתיקים או אפילו בבתי קפה והאטרקציות במקום. אז באילו מקומות כדאי לכם לבקר בטיל הקצר שלכם בריגה?

כיכר העירייה המרכזית – כיכר העירייה המרכזית בריגה היא האטרקציה המרכזית והפופולארית בריגה. בכיכר העירייה המרכזית תמצאו את קתדרלת הכיפה, בית העירייה ובית השחורים המפורסם. הקתדרלה הראשית בריגה היא מבנה היסטורי ועתיק מראשית המאה ה-13, גובהו של מבנה הקתדרה הוא 90 מטר. הקתדרלה העיקרית בריגה, היא קתדרלת סנט ג'ייקוב. התרנגולים המעטרים את מגדלי ריגה מרשימים ביותר והוא כולל את בזיליקת פטרוס הקדוש אשר גם היא הוקמה בראשית המאה ה-13 וגובהו של המגדל הוא יותר מ120 מטר.

העיר העתיקה של ריגה – בעיר העתיקה של ריגה, אשר הוכתרה באתר מורשת עולמית של אונסק"ו תתרשמו ממגוון ארכיטקטורת "אר נובו" האומנות החדשה. תוכלו לראות מגון מבנים צבעוניים עתיקים והיסטוריים מאותה התקופה, לסייר ברחובות העיר ולספוג את האווירה והקסם של המקום.

שוק המרכזי של ריגה – בשוק המרכזי של ריגה, אשר משתרע על יותר מ-70,000 מ"ר תמצאו למעלה מ-3,000 דוכני מזון צבעוניים וריחניים שיהפכו את הביקור שלכם לחוויה מסעירת חושים. השוק אשר בנוי מחמישה האנגרים ענקיים מעוצב בסגנון נאו קלאסי. בשוק תמצאו לרוב מאכלים טעימים וטריים ותוכלו לבלות בו שעות ארוכות. השוק פתוח משעות הבוקר המוקדמות ועד הערב, והוא מכיל מדי יום קרוב ל-100,000 מבקרים.

רובע קלנציימה  – (Kalenciema Quarter) מתחם רובע קלנציימה הוא מתחם מרהיב ביופיו, הוא מכיל בתי עץ אשר נבנו במאה ה-19 ושופצו לפני כמה שנים. בנוסף לכך, הוא משמש בית להרבה מסעדות, פאבים ובתי קפה המציעים מאכלים קולינריים מכל רחבי העולם החל במסעדות גורמה צרפתיות ועד למסעדות מקומיות מסורתיות.

מוזיאון האשליות קוסמוס (Cosmos Illusion Museum)- מוזיאון האשליות הקוסמיות הוא מוזיאון מיוחד. במוזיאון תמצאו מעל 30 מיצגים אופטיים מעוררי השתאות. בנוסף לכך, תוכלו לראות ציורים משתנים כאשר הם מסתובבים סביבם. במבוך המראות הגדול תנסו למצוא את הדרך החוצה ובחדרים החשוכים ומוארים באלפי נרות פיברו אופטיות תחושו התרגשות רבה. כמו כן, תוכלו לעשות פוזה על רקעים ענקיים שמטרתם לבלבל את חוש הראייה שלכם.

מוזיאון האופנה של ריגה – מוזיאון האופנה של ריגה, הוא מוזיאון חובה בריגה. הוא כולל את האופנה של ריגה לאורך כמה עשורים וכולל סגנונות לבוש שונים. במוזיאון תמצאו תלבושות לטביות מסורתיות, חפצים מהמאה ה-19 ואופנות אירופאיות ואמריקאיות משנות ה-20 עד שנות ה-70 המאוחרות של המאה ה-20. המוזיאון כולל תצוגות שונות ומעניינות ואף פעילויות לילדים כמו חפש את המטמון אשר מוסתר ברחבי המוזיאון.

מוזיאון הכובעים – במוזיאון הכובעים תמצאו מגוון כובעי נשים בסגנון המאה ה-19. מעל 400 כובעים מכל רחבי העולם נמצאים במוזיאון, החל בכיסויי ראש מסורתיים ועד לכובעים, מצנפות, בנדנות ועוד. המוזיאון היא אחת האטרקציות החביבות על תיירים מרחבי העולם וכן על משפחות רבות. במתחם המוזיאון תוכלו לבצע סיורים מודרכים וללמוד על האווירה של פעם.

שאלות ותשובות

מתי מומלץ לטייל בריגה?

הזמן הטוב ביותר לטייל בריגה הוא בחודשי הקיץ בין יוני לספטמבר. בתקופה זאת מזג האוויר נעים לטיולים והימים ארוכים. אך אם אתם לא אוהבים את החום בקיץ, תוכלו לנוסע במאי עד אוקטובר אך יש להיערך בהתאם.

מה השפה הרשמית בריגה?

השפה הרשמית בריגה היא לטבית, אך כשני שליש מתושבי המדינה מדברים בנוסף ללטבית גם רוסית.

איך התחבורה הציבורית בלטביה?

התחבורה הציבורית בריגה היא נוחה, גמישה וזמינה. ניתן להתנייד בה ממקום למקום ללא כל בעיה.

מהו המטבע בריגה?

המטבע בריגה הוא אירו, מאחר שלטביה שייכת לגוש האירו.

לחזור למשהו ספציפי?

Powered by GetYourGuide

חוויה בריגה מתחילה כאן

דילוג לתוכן