חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ריגה המלצות למטייל הישראלי

מעוניינים לטוס אל ריגה ומחפשים המלצות למטייל הישראלי..? לפניכם המלצות של מטיילים שחזרו לאחרונה מריגה ומספקים טיפים והמלצות חשובות למטיילים! אפשר לומר שזה מדריך ריגה למתחילים פעם ראשונה בעיר!

לאחר שחזרנו מריגה זה הזמן להמלצות למטיילים ישראלים. ריגה הינה עיר ממש נחמדה ונעימה לטיול. נפלנו על ימים חמים שהמזגנים בקושי מקררים. מאד נהנינו בשוק המקורה. השייט על הנהר שמקיף את העיר מיותר כי אין הסבר. נסענו ליורמלה ברכבת. מתאים למי שרוצה להיכנס לים.

עיר נחמדה, נקיה, מזכירה את פראג בחלק העתיק אבל אי אפשר להשוות לגבי הגודל. יותר קטנה. יומיים הספיקו לנו.
העיר הזאת באמת מקסימה ומתוקה.
הכל רגוע, הכל נינוח, הכל יפה ונעים. רוב האנשים נחמדים וחלקם אפילו דוברי אנגלית מצוינת. המלונות זולים, מזג האוויר היה מושלם. בקיצור, חופשה מושלמת.
מלון rixwell center hotel מלון טוב מאוד, 10-15 דקות מהעיר העתיקה, יש מלא סיילים, יש את הרשת סטייק האוס, אם אתם אוהבי הבשר זה אחלה מקום לאכול בו, האנשים שם מאוד אדיבים, חזרנו היום והיה מעולה, מעבר למה שציפינו, קחו רכבת ליורמלה, הים קפוא שזה יפה וגם עש שם ספא
מלון נחמד מאוד, מיקום מרכזי.
מצד ימין יש קניון גלרי מהמם לשופינג , מומלצים החנויות המקומיות בקומה למעלה. ממשיכים לכל המרכז, פארקים מהממים ומושלגים, מסעדות ומלא חנויות לקניות.
מצד שמאל , יוצאים לכביש יש את הגשר , השוק הגדול, גטו ריגה מאחורי השוק.
המלון ממוקם בתוך פאבים לבילוי, בתי קפה עם הוופל בלגי בועות שהמליצו בקבוצה וקפה טעים בקפאין , פיצה האט, kfc.
מזג האויר קר והכל מכוסה בשלג. אם מתלבשים טוב אפשר לטייל יום שלם ברגל.
רח' ליד המלון יש את בית הכנסת של היהודים בריגה.

כשהיינו בשוק התלהבתי מאוד מכמות הפטריות שיש להם, קניתי 3 סוגים בלי לדעת מה הם או מה עושים איתן אז קודם באחד הדוכנים כמעט קניתי פטריות לא אכילות (זה שהם לא דוברים אנגלים מקשה מאוד אז תזהרו!) מה שקניתי זה פטריות לאכילה מאוד טעימות. כמו כן אם אתם קונים תנצלו את זה בריגה בכיד שלא יתפסו אתכם במכס ..אסור להכניס לארץ ללא אישור צמחים וגידולים מהשדה.

כמה כסף צריך להביא? אוכל עד 50 יורו לאדם צהריים וערב. אטרקציות תלוי מה עושים נגיד פאקר חבלים 25 יורו לאדם מוזיונים סביב 10 יורו. קניות הכל תלוי מה…עכשיו תקופה של סיילים אז יחסית זול. נגיד חזרנו לפני שבוע זוג עם 2 ילדים עם קניות עלה לנו 1500 יורו ל10 ימים.


אז חזרנו אתמול מריגה מטיול שורשים אני ובעלי עם הוריי. אני נולדתי בריגה ועזבנו את העיר לפני 45 שנה. להוריי היה מרגש מאוד לראות את העיר ואת המהפך שעברה ריגה לעיר תיירותית ויפה שלא מביישת ערי בירה אירופאיות אחרות..אני אמנם לא זכרתי את ריגה מהילדות המוקדמת שלי (הייתי רק בת חמש) אבל בהחלט היה טיול מרגש וקסום ..ביקרנו בבית שבו גרו הוריי ובו גדלתי ובמקומות רבים נוספים וחווינו חוויות רבות. בהזדמנות זאת אני רוצה להודות למדריכה האלופה קריסטינה למברט שאיתה עשינו שני טיולים מודרכים בעברית בריגה העתיקה ובסיגולדה וטוראידה. היה מעניין מאוד וקריסטינה פשוט מדריכה מצויינת בעלת ידע רב ויחס אנושי חם ואדיב, עזרה לנו עם המלצות ,עיצות לטיולים נוספים ואף הזמינה לנו מוניות. ממליצה ביותר לעשות סיור עם קריסטינה גם אם אתם מטיילים לבד אין כמו לקבל הסברים על המקומות שרואים ושווה כל שקל!! ריגה מומלצת ביותר לביקור ובהחלט שווה לשווק אותה יותר לטיולים מהארץ !!

לחזור למשהו ספציפי?

Powered by GetYourGuide

חוויה בריגה מתחילה כאן

דילוג לתוכן