חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שאלות תשובות על ריגה

שאלות:
1. אני טסה עם Wizz air שמאפשר טרולי. הם עושים בעיות עם הגודל שלו או שכל טרולי בסדר? כנל לגבי תיק גב
2. כמה כסף מומלץ להביא? נוסעת שני – שישי
3. אנחנו רוצים לנסוע יום אחד מחוץ לעיר. לאן מומלץ לנסוע וכיצד מומלץ לעשות זאת. מאורגן?
תשובות:

1. תבדקי טוב טוב לגבי הטיסה. Wiz בהחלט עושים בעיות. טסנו לפני שבוע ובמקום טרולי היה כתוב לנו personal item, שהגודל שלו הוא יותר של תיק גב. אם רכשת טרולי, אז הוא צריך להיות בדיוק בגודל ומשקל המוגדרים. אנחנו רכשנו מזוודה אחת של עד 20 ק"ג, וכאשר היא שקלה 20.8 התבקשנו להעביר חלק לתיק גב וגם זה שצחקנו עליהם והסברנו שזה בסוף מגיע לאותו המטוס לא עזר.

תהיי זהירה, אם שילמת אקסטרה על טרולי אז אין בעיה,תוודאי בבית שזה בדיוק במידות שהם מאפשרים (יש להם מין תא כזה שאם זה לא נכנס את משלמת קנס)

טרולי בטוח לא
תיק גב המידות המדויקות נמצאות באתר שלהם.
אבל בגדול תיק בית ספר סטנדרטי.
ביציאה מהארץ אתה יכול לקחת איתך גם פסנתר,בחזור הם מקפידים מאוד על הכבודה.
2.לגבי הכסף רק את מכירה את עצמך. ריגה לא יקרה כמו פריז או לונדון, אבל גם לא מזרח. את אותו הסכום שהיית מביאה לפראג, בודפשט או וורשה תביאי גם לריגה. המוניות זולות. בתי מלון ומסעדות כבר תלות של הרמה שאת מצפה לקבל.

3. היעדים הפופולריים הם סיגולדה (יותר יפה בסתיו, אבל כיפית בכל עונה) ויורמלה (אזור של החופשים של הים הבלטי). יורמלה עוד לא בדיוק חיה בתקופה הזאת ואל תצפי להכנס למים, כי בשיא של הקיץ בטמפרטורה היא סביב 20 מעלות.

עיירת חוף בשם יורמולה.
נסיעה של 20 דק ברכבת.
ייתכן ועכשיו עדיין לא העונה אז פחות דוכנים ואטרקציות.
אופציה נוספת אבל מצריכה רכב היא לעזוב את קו החוף ולעלות לסיגולדה, מבצר עתיק , אזור נוף אחר . אפשר רכבת לסיגולדה זה בערך שעה וחצי אולי שווה לראות רכב ליום אפשר להשכיר רכב ב15 יורו ליום ( ידני יותר זול) ולקחת ביטוח בסיסי יכול לצאת יותר זול מרכבת והדרך לשם יפה

לחזור למשהו ספציפי?

Powered by GetYourGuide

חוויה בריגה מתחילה כאן

דילוג לתוכן