חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סיור הליכה עם מדריך (2.5 שעות) בריגה

Powered by GetYourGuide

תוכלו לקבל את המקסימום מריגה בעזרת סיור הליכה רגלית עם מדריך מקומי שילמד אתכם על העיר וההיסטוריה מימי הביניים של העיר הבלטית המרכזית, ריגה בלטביה.

סיור מודרך בעיר העתיקה של ריגה יאפשר לכם לחקור את מבני הארט נובו המדהימים, אנדרטת החופש, כנסיית סנט פיטר המתגאה בצריח הגבוה בעיר, לראות את קתדרלת הכיפה מהמאה ה-13, טירת האבירים שמשמשת היום כארמון הנשיאותי ועוד..

ריגה היא העיר השנייה בגודלה בים הבלטי אחרי שטוקהולם (שוודיה) ובסיור זה תראו את כל הארכיקטורה המרשימה שנשארה זמן רב מאז ימי הבניים.

ניתן ללחוץ כאן בכדי להבטיח את מקומכם בסיור המודרך בריגה!

משך הסיור: 2.5 שעות – סיור רגלי מודרך (שעתיים וחצי עם מדריך בשפה האנגלית) ברובע העיר העתיקה של ריגה וארט נובו, נא לבוא עם נעליים מתאימות להליכה ועמידה מרובה.

התעמקו בקסם המסתורי של ריגה העתיקה. התפעלו מבנייני הארט נובו המפוארים ולמדו על תושביהם לשעבר, עצרו לצלם את "שלושת האחים".

פגוש את המדריך שלך במרכז העיר והתחיל לחקור. עברו על פני נקודות השיא התרבותיות וההיסטוריות החשובות ביותר של ריגה העתיקה כמו כיכר העירייה, כנסיית פטרוס הקדוש, חצר המנזר, כנסיית סנט ג'ון וחצר סנט ג'ון,

גלו את כיכר ליב ההומה והתפעלו ממתחם המגורים הצבעוני "שלושת האחים". ראה את קתדרלת ריגה ואת כנסיית סנט ג'ייקוב ולמד על התושבים העשירים והמשפיעים ביותר שפעם קראו למבני הארט נובו של ריגה ביתם.

ביטולים אפשריים עד 24 שעות לפני תאריך הביקור שלך

מוזמנים לבדוק ביומן מתי יוצאים סיורי Riga City Tour ולשריין לעצמכם סיור בהתאם לימי החופשה שלכם בריגה!

לחזור למשהו ספציפי?

Powered by GetYourGuide

חוויה בריגה מתחילה כאן

דילוג לתוכן