חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ריגה למטייל הישראלי – המלצות וטיפים

אם אתם עדיין מתלבטים אם לטוס לריגה או לא יש לנו מעט המלצות טיפים, חוות דעת למטיילים ישראלים שיספקו מענה ותשובה חד משמעית שכדאי לכם לטוס לריגה. ריגה למטייל העצמאי מישראל היא אופציה פשוט מושלמת. 2-3 ימים מספיקים בכדי לראות את ריגה בשלמותה ולכן חופשה קצרה בשביל להרגיש חו"ל, ריגה היא המקום עבורכם!

אם יש לכם שבוע, לפחות, אפשר לעשות שילוב מוצלח של עיר וטבע.
השמורה הלאומית Gauja נחשבת לשוויץ של לטביה.
השמורה הביצתית ליד יורמלה (ויורמלה עצמה) וכמובן, ריגה היפה.

לעיר ריגה מספיקה חופשה בת שתיים-שלושה ימים. ריגה הינה עיר מהממת, רומנטית, חמימה, טעימה, כיף פשוט ללכת לאיבוד בין הרחובות הצרים במשך יום שלם עם גיחות לארוחות פה ושם של מטעמים מקומיים. כמו כן, ביומיים וחצי אין זמן לצאת לשום עיר אחרת..אם תרצו לצאת מחוץ לריגה לערים אחרות בלטביה פשוט תוסיפו עוד ימי טיול. עצה שלנו, במיוחד אם זה רק כמה ימים, לטייל בלי למהר, להכנס לסימטאות, להרים את הראש ופשוט להנות מהאוויר ומהיופי של לטביה וריגה.
יש טיסות ישירות בדרך כלל עם חברת הלואו קואסט הנקראת "וייז". בדרך כלל הטיסות יוצאות בימי שישי או שני.
בקיץ יש מזג אוויר מצוין. מעט קריר בלילות וייתכנו גשמים לפרקים. לקחת בגדים חמים. בחורף יחסית מאוד קר אבל עדיין כיף לטוס אל העיר בכדי להרגיש אווירה אירופאית.
מה לגבי שופינג? האמת שלא הייתי בונה על זה, המחירים דומים לשלנו..יש מבצעים מידיי פעם בחנויות אך שוב, המחירים כמו בישראל..אם בא לכם חופשת שופינג טוסו לורשה או בוקרשט..בריגה זו חופשה רגועה ושקטה יותר..המחירים לאוכל יותר נמוכים משלנו, השאר דומה.
עוד דבר חשוב..לגבי השפה. מי שלא דובר רוסית יכול להסתדר שם? אז רוב המבוגרים לא יודעים אנגלית כל כך טוב ומדברים בעיקר רוסית. אך הצעירים שולטים ברמה גבוהה מאוד באנגלית וגם ברוסית ולכן אפשר לשוחח שם בקלות ולהסתדר ללא בעיה כי רוב האינטראקציה שלכם תהיה עם צעירים אם זה במסעדות, מלונות, אטרקציות וכו'.
פארק ארקדיה – פארק ירוק ומושלם עם מפלים קסומים שאסור לפספס וכמובן ברווזים חמודים (זה נמצא ליד השוק של יום שבת. 20 דקות הליכה שוות ביותר).
העיר העתיקה לא מאוד גדולה ומאוד מאוד יפה. לא משנה לאן תגיע, יהיה יפה ומעניין.
חדר האשליות מגניב ומיוחד מאוד לכל גיל. שווה להכנס אליו במיוחד אם בחוץ יש גשם חזק..תתחממו ותצחקו שם מלא זה בטוח!
לינה בRija Domus Hotel, מחיר מאוד סביר ביחס למיקום הכי הכי מרכזי, במיוחד כאשר ממול יש מאפיה סוף הדרך עם שטרודל דובדבנים שלא חבל למות בשבילו, או לפתוח כפתור במכנס😉.
מהמיוחדים, מסעדת ימי הביניים עם מאכלים אותנטיים לאותה תקופה. בירת זנגביל או ג'ינג'ר מאוד טעימה.
מסעדת מאכלי ים Zivju Lete . שם תוכלו לאכול ולטעום סוגים של פירות ים ודגים שלא ראינו בישראל, כמובן לא כשר בכלל.

ריגה למטייל הישראלי
ריגה למטייל הישראלי

מספר נקודות ציון ודברים שאסור לכם לפספס בריגה:

  • פארק ארקדיה
  • שוק של יום שבת
  • כל הכיכרות בעיר העתיקה
  • כל הכנסיות בעיר העתיקה
  • מסעדת ימי הביניים
  • מסעדת לידו מרכזית
  • מסעדת דגים Zivju Lete
  • לטייל ברחובות ובסימטאות של העיר העתיקה

לחזור למשהו ספציפי?

Powered by GetYourGuide

חוויה בריגה מתחילה כאן

דילוג לתוכן