חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סיור פרטי בגטו היהודי בריגה להכרת המורשת היהודית

סיור פרטי בגטו היהודי של ריגה להכרת המורשת היהודית, סיור במשך 5 שעות שבו ניתן לגלות את ההיסטוריה היהודית של ריגה שתסופר על ידי מדריך טיולים מקצועי ומקומי. אפשר לראות את האנדרטאות המוכרות והפחות ידועות של הקהילה היהודית בריגה. למדו על החברה והעבר המודרני של היהודים בריגה בסיור פרטי.

לחצו כאן לרכישת סיור פרטי סביב מרכזי הקהילה היהודית בריגה!

הסיור מתחיל באיסוף מהמלון שלכם ויוצא לכיוון ליבה של ריגה. בקרו באנדרטת זאניס ליפקה ולמדו על זאניס ואשתו יוהנה שסייעו ביצירת בונקר מחתרתי להצלת יהודים מהנאצים. ואז פנו אל אנדרטת בית הכנסת הגדול וכבדו את אירועי שנת 1941 במהלכם אולצו מאות פליטים יהודים ללכת למרתף שנשרף אחר כך בכוונה עד היסוד. מהאירוע הנורא הזה נותרו רק חורבות של חנוכיית מתכת ואבן זיכרון, אך הן עדיין מציירות דימוי קודר להפליא של הזוועה.

הגטו היהודי בריגה

לאחר מכן נמשיך למרכז הקהילה היהודית, הידוע גם כמוזיאון היהודים בלטביה. במרכז, תלמדו על ההיסטוריה של התרומה היהודית לריגה המודרנית. נלך לרובע היהודי ההיסטורי ונראה את בתי העץ הקטנים שבהם התגוררו היהודים בריגה. לאחר ההליכה, הגיעו למוזיאון הכיבוש של לטביה כדי להכיר את ההיסטוריה של היהודים בריגה והאופן שבו שרדו יהודים תחת השלטון הסובייטי.

עקוב אחר המדריך שלך אל מוזיאון גטו ומלחמת השואה של ריגה, שם תוכל למצוא שמות של יותר מ -70,000 איש שנהרגו בעצב במהלך השואה. במוזיאון תוכלו לראות גם תערוכת תמונות המוקדשת נגד אנטישמיות. הסיור מסתיים באנדרטת ביקרניקי (Bikernieki), אחת האנדרטאות הגדולות המוקדשות לקורבנות המשטר הנאצי.

סיור במוזיאון השואה , סיור במוזיאון הגטו היהודי בריגה הוא ביקור חובה לכל יהודי באשר הוא!

לחצו כאן לרכישת סיור פרטי סביב מרכזי הקהילה היהודית בריגה!

לחזור למשהו ספציפי?

Powered by GetYourGuide

חוויה בריגה מתחילה כאן

דילוג לתוכן