חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ריגה טיפים של ישראלים

 

ריגה נחמדה, נקיה, מזכירה את פראג בחלק העתיק אבל אי אפשר להשוות לגבי הגודל. יותר קטנה. יומיים הספיקו לנו. עיר ממש נחמדה ונעימה לטיול. נפלנו על ימים חמים שהמזגנים בקושי מקררים. מאד נהנינו בשוק המקורה. השייט על הנהר שמקיף את העיר מיותר כי אין הסבר. נסענו ליורמלה ברכבת. מתאים למי שרוצה להיכנס לים.

1. ממליצה מאוד לקחת סיור חינמי בעיר העתיקה. הוא יוצא מאחת הכנסיות (לא זוכרת להגעד בדיוק איסוף אבל תשאלו באינפורמיישן או במלון) בשעה 11. כמובן זה תלוי במדריך, אבל לנו היה בחור צעיר, מאוד מצחיק ומעניין שדיבר באנגלית מאוד מאוד ברורה. בנוסף, בשעה 12 יוצא סיור נוסף ועובד במקומות יהודיים בעיר (לא הצטרפנו לזה ככה שקשה להגיד לי עד כמה זה מעניין)
2. אם אתם צריכים לנסוע בתוך העיר (נגיד להחלקה על הקרח) מאוד ממליצה לקחת מונית. המוניות ממש זולות ונוחות. עלות אוטובוס 2 יורו לנסיעה (בטוחה שאפשר לקחת כרטיס יומי/תלת יומי וכו שבטח מוזיל מחיר)
3. מהשדה לעיר העתיקה אפשר להגיע באוטובוס מספר 22, התחנה נמצאת מעבר לחניית המכוניות ביציאה מהשדה או במונית. כרטיס אוטובוס שקונים בקיוסק מחוץ לשדה עולה 1.15 ואילו אם קונים באוטובוס עצמו יעלה 2 יורו. לא יודעת אם יש שוני במחירי נסיעה במונית מהשדה או אל השדה, אבל נסיעה אל השדה ב4 בבוקר עלתה לנו 5 וחצי יורו.

פארק המים המקורה נקרא אקווהפארק והוא נמצא מחוץ לריגה, בכניסה לעיר יורמלה. ניתן להגיע אליו מהעיר ברכבת.

לא לוותר על סיגולדה… שעה ורבע נסיעה ופשוט מדהים שם… רכבת ב1.9£ ולשים לב שקונים לרכבת ולא לאוטובוס (האוטובוס עולה 2.5£

לחזור למשהו ספציפי?

Powered by GetYourGuide

חוויה בריגה מתחילה כאן

דילוג לתוכן