חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סיור מודרך בריגה בעקבות טירות ומבצרים

Powered by GetYourGuide
Powered by GetYourGuide
Powered by GetYourGuide

מחפש סיור מאורגן בריגה? מעוניינת בסיורים מומלצים בבירת לטביה ריגה? יש לנו המלצה על טיול מודרך בריגה עם מדריך מקומי באנגלית בעקבות טירות, כנסיות ומבצרים עתיקים!

ריגה היא העיר השנייה בגודלה בים הבלטי אחרי שטוקהולם שבשוודיה, ריגה הייתה מרכז בולט של עושר, מעמדות וכוח בתקופת ימי הביניים. ריגה ידועה בזכות חשיבותה בתקופת מסעי הצלב וארכיטקטורת הארט נובו. הסיור הזה סיור בן 5 שעות עם מדריך דובר אנגלית יראה לכם את 2 הצדדים השונים של העיר. מצד אחד תוכלו לראות כנסיות, קתדרלות ואת הפארק הלאומי גאוג'ה המהמם מצד שני לראות בניינים ישנים מימי הבניים בסביבה היסטורית מהממת. אתם תבקרו בקתדרלה מהמאה ה-13, טירה שנוסדה על ידי אבירים צלבניים ותראו את הצריח הגבוה ביותר בעיר מקרוב.

לחצו כאן לרכישת כרטיסי השתתפות בסיור!

לוח זמנים: 10:00 יציאה לדרך 10 בבוקר עד 11 וחצי: סיור רגלי באיזור העיר העתיקה של ריגה 11 וחצי בבוקר עד 12 בצהריים: תסעו מהעיר העתיקה ברכב פרטי לרובע ארט נובו, בדרך תחלפו על פני בניינים יפים ותקבלו הסבר מה רואים 12 בצהריים עד 3 בצהריים: הגיעו לביקור בטירת סיגולדה, רואים את טירת טוריידה מבחוץ 3 בצהריים: חזרה לריגה נקודת מפגש:
Latviešu strēlnieku laukums 1, Centra rajons, LV-1050, Riga
הצג את כרטיס הטלפון החכם שלך למדריך בנקודת ההתחלה. המדריך יחזיק שלט ועליו שם הסיור. הסיור מתחיל בשעה 10:00. אנא להגיע 15 דקות לפני.

מוזמנים לבדוק ביומן מתי יוצאים סיורים ולשריין לעצמכם מקום בסיור בהתאם לימי החופשה שלכם בעיר ריגה:

Powered by GetYourGuide

לחזור למשהו ספציפי?

Powered by GetYourGuide

חוויה בריגה מתחילה כאן

דילוג לתוכן