חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ריגה 5 ימים בחודש מאי

5 ימים בריגה בחודש מאי? מצוין! להלן טיפים חשובים שיעזרו לכם בתכנון הטיול לריגה:

*מזג אוויר* – חששתי ממש, רוב ההמלצות על ריגה ממה שאני ראיתי הן על החורף, על השלכת, על כריסמס וכד'. היה מזג אוויר מושלם, היה חם. יום אחד בשבוע ירד גשם בלילה, שלא הפריע, ויום אחר ירד באמצע היום, אז כמה דקות התחבאנו מתחת לאיזה בית. אבל ממש היה חם, הבאתי עליונית בתיק למידה ואצטרך, והחזרתי אותה מקופלת באותה צורה שהבאתי אותה. היה מדהים מדהים.
*תחבורה* – סעו והתניידו רק עם אפליקציית bolt taxify. שום דבר אחר. זה כ"כ זול. הנסיעה הכי ארוכה שהייתה לנו עלתה 5 יורו, רובם המוחלט של הנסיעות לא עבר את ה3.5 יורו. למונית! לא לאדם. הרבה פעמים פשוט הלכנו ברגל, כי יפייפה, וחזור לקחנו מונית.
*בנייה* – פשוט יפה. כל הבניינים מרשימים ביופיים, וכמובן כל הכנסיות שמוזכרות כאן בכל פוסט. העיר העתיקה מרהיבה, ורחוב מרשים במיוחד ביופיו הוא אלברטה.
*אוכל* – הלכנו למסעדת אל גאוצ'ו ששייכת לישראלי, ראינו את התפריט וקמנו, אני לא רואה סיבה לשלם כ"כ יקר, אבל לשיקולכם. אכלנו בLido ממש אהבנו את האווירה, את איך שהעובדים לבושים, את איך שנראה בפנים. יש המון כאלה בכל מקום, אך לא בכל מקום גדול ומרשים, שווה להציץ. לגבי שאר המקומות שאכלנו בהם, לצערי אני לא זוכרת את השמות, אבל בעיקר באיזור העיר העתיקה. יש מסעדה נחמדה שיש שם הופעות כל ערב אז הייתה אווירה טובה, ומצד שמאל שלה יש מסעדה ששם אכלנו דג סלמון מטריף עם קראסט מנגו מעל, ממש מומלץ. (מול הרוק קפה). באחד הימים נסענו לרחוב אלברטה, ראינו קונדיטוריה שלצערי גם את שמה אני לא יודעת, ואכלנו שם אקלר פסיפלורה מדהים ומומלץ!
*קניונים* – נכנסנו לקניון סטוקמן, כלבו של 4 קומות, יפה מאוד אבל המחירים בשמיים. קניון ריגה פלאזה לעומתו ממש מהנה, אחלה מחירים, יש סופר ענק, מסעדות, מתחם קולנוע, באולינג, משחקי וידאו ועוד. כן, יש גם בארץ, אבל ממש נהננו.
*מקומות חמודים* – בלאק מג'יק בר ממש מגניב, זה מקום שהיה פעם בית מרקחת והיום מוכרים בו שוקולדים. כדאי לחפש את הירידה לקומה השנייה מאחורי הספריה, יש שם שוקולדים ממש טובים.
*מחוץ לעיר* – נסענו לסיגולדה. קיללתי המון בדרך, אין להם מזגנים וזאת הייתה נסיעה קשוחה, כדאי לבדוק זמני רכבות כי ממש אין כל הזמן, גם חזור. משם לקחנו מיניבוס, גם כן בעל שעות לא נוחות, והגענו לטירה המדוברת. מהמם מהמם ושווה כל רגע, כדאי לעלות לקומה האחרונה! נוף משגע ואוויר מדהים. היה לגמרי שווה את הנסיעה, האיזור מהמם וירוק ובעל מרחבים. כשרצינו לצאת משם שוב שכחנו להסתכל על שעות המיניבוס שיוביל אותנו לרכבת, ונאלצנו להמתין מעל לשעה. לבסוף מצאנו טרמפ עם בחור ממש נחמד שלקח אותנו לפארק טרזן! שלא ידענו איך להגיע אליו! אמאלה!! מומלץ ממש! אני סופר פחדנית ונהניתי מכל רגע של פחד וחשש. יש המון מתקנים לבחירה, חבלים, אומגות. הכל. ממש מומלץ.
*השוק המרכזי* – אני מאוד רציתי ללכת לשם, זה השוק הגדול ביותר באירופה. נהניתי מאוד לראות את הירקות והפירות, הפרחים. אבל היה חם, מאוד, זה לא מקורה וצריך לקחת בחשבון. חבל כי הייתי יכולה להישאר עוד הרבה. מקום ממש נחמד ויפה.
*בית התה* – קרוב לאגם, ממש נחמד, תשאלו מה התה המקומי, תגוונו קצת מהתה הרגיל שיש בבית. היה נחמד לשבת שם על המזרונים על שפת הנהר.
*טיסה* – טסנו עם wizz, חששתי בעקבות טיסה קודמת איתם, אך הם היו בסדר גמור! המריאו בול בזמן, היה נוח, לא היה תור, היה ממש בסדר.

לחזור למשהו ספציפי?

Powered by GetYourGuide

חוויה בריגה מתחילה כאן

דילוג לתוכן